czwartek, 6 października 2016

#koszula męska II


Odważ się na nową przygodę w odzieży firmy Adriano Calitri.
Chcemy Ci przedstawić stylowe i eleganckie koszule męskie z kolekcji jesiennej.
Koszula męska nadaje mężczyźnie klasy, stylu i elegancji.
Zapraszamy
 

http://adrianocastellani.pl/sklep/


Koszula męska, zawsze Ci się przyda. W swojej garderobie możesz mieć kilka zarówno takie, które są dobre na wyjście ze znajomymi. Takie koszule posiadają różne wzory, kolory czy luźne kroje, ale również takie, które założysz do pracy czy na spotkanie firmowe, te koszule natomiast są bardziej stonowane kolorystycznie jak i sporadycznie występują w nich delikatne mikro wzory, takie koszule dobrze Ciebie zaprezentują.

5 komentarzy:

  1. Tego typu koszule są naprawdę ciekawym rozwiązaniem dla mężczyzn - bardzo podobają mi się różne wzory czy elementy zdobień, czego zazwyczaj w normalnych koszulach nie ma. Faktycznie, są uniwersalne i to ich duży plus.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy orientujesz się może gdzie w Krakowie można kupić te koszule?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo eleganckie koszule wiele wzorów. Bardzo mi sie podobaja napewno bede je szukać w sklepach by kupić mojemu mężowi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moda męska zawsze mnie pasjonowała, świetne koszule. Bardzo na czasie. Mają bardzo ciekawą kolorystykę i wzory. Bardzo mi się podobają. Na prezent gwiazdkowy prezent jak marzenie.

    OdpowiedzUsuń